by Julianna Gąsiorowska

Mój Art Żurnal - na wyzwanie w Art Piaskownicy


Wzorując się na scraperkach założyłam swój Art Journal.

Tyle że mój jest nieco inny - taki Art Żurnal, notatnik "projektowy".

Dość często bywa tak, że mam wiele pomysłów, ale czasu brak na ich realizacje. I potem te pomysły gdzieś uciekają. A jak akurat niespodziewanie mam trochę czasu, to natchnienia brak, z wiekiem moja pamięć stała się bardzo wybiórcza i trudno sobie coś tak na szybko przypomnieć;)

By w takich chwilach łatwiej było odgrzebać stary pomysł - postanowiłam je spisywać. A raczej ciąć od razu tkaninę, rozrysowywać pomysł i trzymać w koszulkach albo przyklejone na kartonikach w wielkim segregatorze (którego jeszcze nie mam - każdy pretekst do kupienia czegoś nowego nie jest zły;).

Mój pierwszy pomysł, który ląduje w Art Żurnalu - nieco soute:
"Guczi Dolcze" - taki jest napis na okularach (którego na zdjęciu nie widać, ale na żywo jest dość wyraźny). Napisy (poza tytułem) to oczywiście brzegi fabryczne tkanin - odpowiedniki metek ubraniowych;).

Nie umieściłam bardzo ważnej rzeczy - a mianowicie imitacji bluzki (okulary mają być włożone za bluzkę - nie potrafię tego dobrze ująć, ale na pewno wiecie o co chodzi:) - głównie dlatego, że nie wiem jeszcze gdzie umieścić ten projekt - może na torbie? A może jako aplikacje na bluzce?

Zastanawiam się też czy okulary nie powinny mieć szkiełek (mam taką tkaninę przezroczystą, z której szyje się okienka w namiotach), ale z uwagi na wymiary projektu dość ciężko będzie ten zamysł zrealizować.

Inspiracją do powstania tego projektu było wyzwanie w Art Piaskownicy i niniejszym zgłaszam ten pomysł do Wyzwania.

I jeszcze mapka z Wyzwania:


2 lovely comments / miłych komentarzy:

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>