by Julianna Gąsiorowska

Blocks and hoop received


Jakiś czas temu otrzymałam pszczele bloki (3x6 Sampler Quilt Mini Bee and Tag Square Bee), ale pogoda była okropna i zdjęcia też. Dziś nie jest wcale lepiej, ale w końcu muszę pokazać te cudeńka!

/ Some time ago I received the bee blocks (3x6 Sampler Quilt Mini Bee and Tag Square Bee), but the weather was terrible and the photos too. Today it's not better, but such lovelinesses should be shown!



Więcej o tych blokach możecie przeczytać w specjalnym folderze na Flickr TUTAJ.
/ More about these blocks you can read on my Flickr set HERE.

Dostałam również wspaniały tamborek (Scrappy Hoops Swap round I):
/ I got also wonderful hoop (Scrappy Hoops Swap round I):


Szczegóły również na Flickr TUTAJ.
/ Details HERE.

1 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. What fun to see a block I made photographed on another blog. The colours are very true to the original. Thank you for sharing it!
    Teresa x

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>