by Julianna Gąsiorowska

Pips & Megumi


Nie miałam czasu na szycie od ponad 2 tygodni:(

dzisiaj zaczęłam szyć poduszkę (tylko dlatego, że nie mogłam się doczekać by użyć tkanin z kolekcji Sherbet Pips oraz zaprojektowanych przez Megumi Sakakibara):

/ No time for sewing since more than 2 weeks:(

today I've started sewing a pillow (just because I couldn't wait for using Sherbet Pips and some Megumi Sakakibara fabrics):


Gdy mam kwadrans wolnego, po prostu siedzę na podłodze w kuchni i podziwiam moje skarby:

/ When I've got 15 minutes of free time, I just sit in the kitchen and admire my treasures:


9 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. hehehe ja robię czasami podobnie :)piękne te tkaniny - naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kawałeczki!
    Na tym oglądaniu szmatek mija mi pół życia... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna poducha powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest co podziwiać... a poza tym jakie to przyjemne:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. No rzeczywiście jest co podziwiać, skarby rewelacyjne, tylko brać sie do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poducha na tapecie wygląda tak uroczo, że aż mi się che do takiej (WŁAŚNIE TAKIEJ) przytulić :-)
    a ja dodatkowo podziwiam Twoją matę - piękna, bo duuuuuża :-D
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, loving the layout of the pillow. The fabrics are wonderful and I love your arrangement of the colours

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>