by Julianna Gąsiorowska

Memory Board quilt top


Wczoraj odebrałam pewne wspaniałe tkaniny i nie mogąc się powstrzymać szybko postanowiłam coś uszyć. Położyłam tkaniny na podłodze w kolejności mocno przypadkowej i oto jest:)

Jest to właściwie makatka na ścianę - wymiary ok. 90 cm x 110 cm.

Główna część jest zszywana tradycyjnie (blokowo), małe części to aplikacje (przyszyte zwykłym ściegiem zygzagowym).

/ I got some awesome fabrics and had to sew something. I put fabrics on the floor randomly and here we have:)

Wall hanging measuring about 36x44 inches.

The main part is pieced traditionally, the smaller parts are appliqued.

Długo nie zamieszczałam tutków na moim blogu, więc pomyślałam, że przygotuję tutorial do tego quiltu (niedługo go zamieszczę):

/ I haven't got tutorial on my blog for a long time, so I thought that I'll prepare one (coming soon!):



3 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. I'll be waiting for this tutorial, I've always wanted to make a quilt (:
    Thank you for visiting pony-cat and leaving us a nice comment!
    Have a great sunday
    -Sandra Ponycat

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh yeah! A tutorial would be great!

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>