by Julianna Gąsiorowska

Votes needed:) Potrzebne głosy:)


Właśnie się dowiedziałam, że mój puf znalazł się w finale Celebrate Color - akcji zorganizowanej przez Stiched in Color (hurra!).

Będę niezmiernie wdzięczna za Wasze głosy (jeśli macie chwilkę i podoba się Wam mój puf:).

Głosować można TUTAJ.

/ I just find out that my poof is in final in Celebrate Color organized by Stitched in Color (yey!).

I would be appreciated if you could vote for my poof (if you've got time and you like it:).

Voting pool is HERE.


17 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. oczywiscie ze mi sie podoba!!! juz lece glosowac na to kolorowe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zagłosowałam :) a nawet nie wiedziałam że teraz Twój blog zmienił nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero się dowiedziałaś???:) To ja już rano na Ciebie głosowałam :) Gratuluję!!!
    Głosowałam też na Kirie. Jej quilt też jest fantastyczny:) Mam nadzieję,że któraś z Was wygra!!!
    Pozdrawiam i życzę powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie ja też się przyznam, że głosowałam na Ciebie i na Kirie - moim zdaniem wasze prace są najlepsze, ale nie mogłam sie zdecydować, która bardziej mi sie podoba :)

    więc za obie trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam :) I trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zycze ci szczescia , jest sliczny , tez dalam swoj glos,:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladna praca..glos oddalam .)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już zagłosowałam! i trzymam mocno kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!!! Widziałam,ze zajęłaś drugie miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję drugiego miejsca!!!:D

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>