by Julianna Gąsiorowska

Button play


Dziękuję Wam za życzenia powrotu do zdrowia (powoli kuruję się).
Powoli też szyję następne rzeczy (przez gorsze samopoczucie stałam się bardziej systematyczna i nie zaczynam nowych projektów zanim nie dokończę starych; chyba powinnam cały czas chorować;).

Skończyłam mini-quilt. Mnie się podoba, mężowi tym razem nie za bardzo, ale nic dziwnego: mini-quilt jest bardzo specyficzny.

/ Thank you all for your wishes (I'm getting better).
Slowly, but surely I'm finishing next projects (when I'm not 100% healthy I'm more methodical and I don't have so many on-going projects or UFO's, so maybe it would be better if I'm ill all the time;).

I just finished mini quilt. I like it, my husband likes it less than my previous work, but that's understandable: mini-quilt is a bit strange.



Zbliżenia (niektóre trochę się wykrzywiły podczas pikowania):

/ Close up (while quilting some of them are a bit wonky):


Zdjęcia w większym rozmiarze TUTAJ / Bigger photos HERE



17 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. nie wiem co twoj maz ma do tej pieknosci! jak zwykle wyszlo nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite są , takie kasety pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. How fun! What does your husband know anyway ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makes me nostalgic for mixtapes! Lovely fun quilt Julianna!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! fantastyczny mini quilt- mi się baaardzo podoba, temat kaset, same dobre wspomnienia :) zdrowiej, zdrowiej bo szyjesz świetne rzeczy i to ile w tak krótkim czasie :) planer z poprzedniego posta jest bardzo pomysłowy! masz głowę nie od parady ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna jest ;-) ! Oniemiałam jak zobaczyłam te kasety magnetofonowe ;D! Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  7. This is perfect! What a great idea :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się bardzo podoba:) zarówno pomysł jak wykonanie poprzez dobór tkanin w skrócie - wszystko :):) .Zdrówka życzę i czekam na dalsze świetne pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  9. OH MY GOSH
    The most awesome mini I have ever seen!!!! I want one!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny! Kasety magnetofonowe to istne cudo, mozaika wspomnień:)

    OdpowiedzUsuń
  11. He, he! Jakie cudne kaseciaki!!!
    Wspaniałe! Masz genialne pomysły!
    A czemu mężowi się nie podobają? Są za bardzo staroświeckie czy co?

    OdpowiedzUsuń
  12. Completely impressive work, Julianna!

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>