by Julianna Gąsiorowska

For Mum / Dla Mamy


Chyba nie pokazywałam jeszcze tej poduchy (poza mozaiką na koniec roku):

/ I think I didn't show you this pillow (only in the mosaic for the end of the year):


To był prezent świąteczny dla mojej Mamy. Po Świętach doszyłam drugą (nie jest krzywa tylko krzywo ustawiona...):

/ It was a Christmas gift for my Mum. After Christmas I sew a second pillow (pillow isn't wonky - the photo is badly taken):



9 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Idealna z nich para, wróżę im długie i zgodne życie:) Moje ulubione kolory w przecudnych tkaninach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne tkaniny dobrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kwadratowa jest perfekcyjna. A zdanie "nie jest krzywa, jest krzywo ustawiona" nie ma prawa pojawiac sie na Twoim blogu - wszyscy wiedza, ze Twoje patchworki sa idealnie uszyte.
    Pozdrowienia
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie cudne...tkaniny w cyferki są zachwycające :))

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowite :D
    ja tam żadnych krzywizn nie widzę :>

    OdpowiedzUsuń
  6. podusie cudowne!!! Idealnie do siebie pasują i z pewnością są wspaniałą ozdobą salonu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne - w pięknych kolorkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prezent świąteczny! Są doskonałe!

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>