by Julianna Gąsiorowska

Wysokie Obcasy / High Heels


Właśnie wróciliśmy z krótkiego urlopu (chcielibyśmy zostać dłużej, ale jednak tak dobrze być w domu!). Rozpakowałam się i nadrabiam zaległości w czytaniu blogów:) W sobotę mój telefon zwariował - wszystko przez opis mojej pasji w Wysokich Obcasach. Najpewniej byłam ostatnią osobą wśród znajomych i rodziny, która przeczytała ten artykuł:)

Dla tych, którzy nie mieli okazji przeczytać i zobaczyć:

/ We've just back from a short vacations (we would love to stay more, but it's so good to be at home!). Unpacked now I'm reading blogs (so many lovely things to admire!). On Saturday my phone gone mad, because a few words about my sewing passion were published in Polish magazine 'High Heels' (it's an addition to weekend edition of popular newspaper). Probably I was one of the last of my friends and family who read it:)

For those of you who haven't got opportunity to read it:


Joanna autorka artykułu wspaniale oddała istotę mojej przygody z patchworkiem - sama nie byłabym w stanie wszystkiego tak ładnie opisać! Dziękuję!!!

Przy okazji zdałam sobie sprawę, że nie zamieściłam tutaj dotąd żadnego mojego zdjęcia, więc tak dla odmiany dodaję jeszcze jedno zrobione w ubiegłym tygodniu:

/ Joanna, the author of article did great job: I wouldn't be able to write about myself so lovely! Thank you!!!

I just realized that I have never put a photo of me here, so just to make a little change here's a photo taken during last week:


PS. Czy ktoś wie jak pozbyć się tego czegoś co przewija się na moim blogu? (photo bucket) Próbowałam kliknąć na to, ale nic się nie zmienia:( --> dziękuję za pomoc w tej sprawie:)


EDIT:

Artykuł jest dostępny on-line TUTAJ
Dziękuję Beacie (z bloga Mój patchworkowy świat) za podesłanie linka:)

/ Article is available HERE (in Polish).


17 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Świetnie wyszłaś!!! Gratuluję oczywiście z całego serca!!! No... a na drugim zdjęciu to już prawdziwa z Ciebie Gwiazda:)
    Jeżeli chodzi o ten photobucket to nie mam zielonego pojęcia co z tym zrobić. Na początku myślałam,że to problem z moim komputerem.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam na forum i gratuluję ;)

    proszę może ten artykuł Cię naprowadzi:

    http://support.photobucket.com/app/answers/detail/a_id/207/related/1

    OdpowiedzUsuń
  3. You're so pretty! You should put more photos on your blog in future. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło Cię widzieć:) Śliczna dziewczyna z Ciebie:)
    Gratuluję artykułu:)
    Ten photobucket tez czasami mi się pojawia na blogu, ale nie wiem co z tym zrobić:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie Cię zobaczyć, gratuluję serdecznie zaistnienia w mediach ;). Uwielbiam Twoje kolorowe prace, uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę przeczytac ten artykuł. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Pięknie wyszłaś w otoczeniu swojej pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już odłożone WO u mamy, bo ona kupuje wyborczą. Chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulujemy publikacji! Miło Cię widzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło zobaczyć twarz osoby, której bloga czytam, obserwuję i podziwiam już przez dłuższy czas! Gratuluję artykułu w GW! Pozdrawiam! Początkująca blogerka i "krawcowa" Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem od czego zacząć: czy od pięknego zdjęcia czy od artykułu :). Przeczytałam go z ogromną przyjemnością, a jak jeszcze okazało się, że Autorka wspomina o kimś kogo w sieci widuję... Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fun to see you and a bit of your sewing space!

    OdpowiedzUsuń
  13. How lovely to be featured! And a pretty picture too!

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję artykułu!!! no i miło było Cię zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie gratulacje z powodu artykułu, a na zdjęciu wyglądasz jak gwiazda filmowa:)

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>