by Julianna Gąsiorowska

Back on track / Spowrotem na torze


I'm making some other small steps in getting back to sewing. Each day I think about starting some new projects, my head is full of them. But instead of it, I decided to continue hand piecing my #amhlapassacaglia quilt! This weekend I finished another partial rosette (with Innocent Crush fabrics) and made a scheme showing my progress (just couldn't help myself of not making such scheme:))).

/ Poczyniłam kolejne małe kroczki na drodze ku powrotowi do szycia. Codziennie myślę o rozpoczęciu jakiegoś nowego projektu, których sporo nazbierało się w mojej głowie. Ale zamiast tego, postanowiłam powrócić do ręczego szycia mojego #amhlapassacaglia quiltu! W ten weekend skończyłam kolejną częściową rozetkę (składającą się z tkanin z kolekcji Innocent Crush) i przygotowałam schemat obrazujący postęp prac (nie mogłam się powstrzymać i musiałam taki dla siebie sprawić:))).



13 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Zapowiada się bosko! Cieszę się, że znalazłaś chwilę na szycie. Jeśli ma ono dla Ciebie moc terapeutyczną (jak to bywa w moim przypadku), to najwyższy czas sięgnąć po przybory :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !!! Już nie mogę się doczekać finału. Początki są bardzo obiecujące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! Cieszę się bardzo z Twojego powrotu :-) Rozetki zapowiadają się fenomenalnie. Też już tupię nóżkami z niecierpliwości :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne!! Trzymam kciuki za pomyślne dokończemnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fabulous and love your fabric combo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Schemat jest fajny jak jest czarnobiały i kolorujesz sobie postępy. Motywuje do działania, bo jeszcze tylko ten jeden i będzie tu pełne, a tam dwa i będzie juz kawałek brzegu ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwyca mnie wzór, kolory, dobór tkanin... oczu oderwać nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwyca mnie wzór, kolory, dobór tkanin... oczu oderwać nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  9. This is looking rather stunning Julianna - glad you are able to some sewing.

    OdpowiedzUsuń
  10. Są rewelacyjne i mistrzowsko dobrane kolory, zszywasz ręcznie czy maszynowo ? Czekam na końcowy rezultat, już teraz widać, że będzie wspaniały - baaaaa rdzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. The patterns are very suitable for sewing a quilt. They make the quilt very special and impressive.
    my blog@http://teflstore.com/certification-tesol/

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>